czwartek, 26 października 2017

Informacja

Hej :)
Zacznę typowo. Szkoła zabiera mi dużo czasu, dlatego rozdziały pisałam rzadko. Moją motywacją jednak było, żeby nie robić zbyt dużych przerw czytelnikom, bo z autopsji wiem, że czekanie na nową cześć jest okropne.
Teraz, widząc, że nie ma zainteresowanych blogiem, motywacji mam jeszcze mniej.
Postanowiłam zakończyć. Napiszę jeszcze jeden lub dwa ostatnie rozdziały i to będzie koniec publikowania przeze mnie.
Chcę być uczciwa wobec tych, którzy być może czytają, a się nie ujawniają :)
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Wiesz, mi bardzo podoba się sposób w jaki piszesz i same twoje pomysły, więc smuci mnie fakt, że to opowiadanie kończy się.
    Wprawdzie nic nie mogę zrobić z małą liczbą wyświetleń, ale mogę zaproponować ci wspólne pisanie bloga, albo nawet książki na Wattpadzie.

    Uważam cie, za swego rodzaju idolkę i bardzo podziwiam Ciebie jako pisarkę.

    Więc jeśli znajdziesz chwilę czasu, to mogła byś przemyśleć moją propozycję?

    (Ps. Moze jestem ślepa, albo po prostu głupia, ale nie widziałam żadnej innej możliwości aby się z tobą skontaktować.)

    OdpowiedzUsuń